Datum | Aantal uren | Wat? |
Woensdag 16 februari | 1 uur | Zoeken naar onderwerp + ontdekken van blog |
Zaterdag 19 februari | 2 uur | Onderzoeken van het onderwerp + zoeken van een startartikel |
Maandag 21 februari | 30 min | Schrijven van welkomsbericht |
Woensdag 2 maart | 30 minuten | Lay-out van weblog verder aanpassen |
Woensdag 9 maart | 1 uur | Schrijven van motivering en eigen mening |
Vrijdag 11 maart | 1 uur | Zoeken naar geschikte leervragen |
Zondag 13 maart | 1 uur | Leervragen kiezen en op blog plaatsen. |
Woensdag 16 maart | 1 uur | Opzoeken informatie in bib rond onderwerp |
Woensdag 30 maart | 1 uur | Verplichte bron “Politieke partijen” doorlezen |
Donderdag 31 maart | 3 uur | Verplichte bron “Politieke partijen en hun standpunten” verwerken en op blog plaatsen + bronnenlijst aanmaken |
Zaterdag 2 april | 30 min | Zoeken op internet naar artikels + artikels lezen |
Maandag 4 april | 1 uur | Artikel “Congo telt hoogst aantal tienermoeders” verwerken en op blog plaatsen |
Zondag 17 april | 5 uur | Lezen boek Dirk Bracke “Over tijd” |
Maandag 18 april | 1 uur | Boek verwerken en bespreken op blog + logboek op weblog plaatsen. |
Dinsdag 19 april | 1 uur en 30 minuten | Film “Juno” bekijken |
Woensdag 20 april | 1 uur | Film Juno verwerken en bespreken op blog |
Donderdag 21 april | 2 uur | Kijken naar een paar afleveringen van “Tienermoeders” op televisie + bespreken op blog |
Zaterdag 23 april | 4 uur | Lezen boek Stephanie Planckaert : “Dagboek van een tienermoeder” |
Maandag 25 april | 1 uur | Bespreken boek Stephanie Planckaert op blog |
Woensdag 27 april | 45 minuten | Bekijken speciale aflevering “Tienermoeders” |
Donderdag 28 april | 1 uur | Bespreking speciale aflevering “Tienermoeders” op blog plaatsen. |
Vrijdag 29 april | 2 uur | Lezen van verplichte literatuur “ De tolerantie voorbij”+ katholiek onderwijs Mieke Van Hecke |
Zaterdag 30 april | 2 uur | Bespreken verplichte bron “De tolerantie voorbij” op blog + bekijken filmpje Obama. |
Zondag 1 mei | 2 uur | Bespreking tekst Mieke Van Hecke op blog plaatsen. |
Vrijdag 6 mei | 30 minuten | Artikel Klasse lezen + bevindingen noteren. |
Zondag 8 mei | 3 uur | Artikel Klasse op blog bespreken + artikel Unicef lezen + bevindingen op blog plaatsen. |
Maandag 9 mei | 1 uur | Zoeken vragen voor interview. |
Dinsdag 10 mei | 30 min | Bellen voor vastleggen interview + zoeken van vragen |
Vrijdag 13 mei | 30 min | Afleggen van interview |
Zondag 15 mei | 3 uur | Bewerken van filmpje interview + interview op blog plaatsen en bespreken. |
Zondag 15 mei | 1 uur | Zoeken informatie abortus en tienerzwangerschappen + bespreken op blog |
Maandag 16 mei | 2 uur | Verder informatie verwerken abortus en andere godsdiensten + bespreken op blog. |
Donderdag 19 mei | 1 uur | Artikel lezen op site van Goed gevoel en hierna bespreken op blog. |
Vrijdag 20 mei | 1 uur | artikel lezen zwangerschap bij tieners niet enkel in marginale milieus + bespreken op blog |
Woensdag 25 mei | 2 uur | Artikel ‘Tienermoeders krijgen nauwelijks ondersteuning in ons land’ gelezen + bespreken. |
Woensdag 25 mei | 1 uur | Informatie zoeken rond het onderwerp tienervaders en verwerken op blog. |
Donderdag 26 mei | 2 uur | Laatste stap op weblog – schrijven van een lezersbrief naar Klasse en heel de weblog nakijken. |
maandag 18 april 2011
Logboek
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten